Bol som tam.
To frustrujúce spomalenie objednávok na Etsy – alebo dokonca horšie, žiadny predaj vôbec.
Sledovanie ďalších predajcov predávať jednu vec za druhou, aj keď váš obchod je rovnako dobrý (ak nie lepší!).
Zaujímalo by vás, či je predaj na Etsy pre vás to pravé. Uvažujete či s tým predsa len neskončiť a nevzdať sa snu stať sa profesionálnym Etsy predajcom navždy.
Ale nemusíte – pretože aj keď som na tom bol rovnako, vyplavil som sa z predajnej rutiny a vy môžete taktiež.
Tu je 6 vecí, ktoré môžete urobiť za menej ako 20 minút, aby ste okamžite zvýšili návštevnosť vášho obchodu – a tým aj váš predaj.
1 Zvýšenie Etsy predaja opravením kľúčových slov – tags
Ak existuje jedna vec, ktorú príliš veľa ľudí robí nesprávne, čo im spôsobuje zníženú návštevnosť, trakciu a predaj, je to, že ignorujú svoje kľúčové slová, značky, tagy.
Vaše tagy na Etsy sú tajnou zbraňou a nechcete nechať túto príležitosť prúdiť viac predajov ísť mimo vás. Takže sa uistite, že značky na vašich záznamoch sú správne.
Uistite sa, že sú veľmi špecifické a odpovedajte na otázky, čo to je, pre koho to je, aký je použitý materiál. Zahrňte aj všetky značky, ktoré môžu byť špecifické pre jednotlivé položky. Napríklad, ak je to vianočný predmet, nezabudnite ho tak označiť.
2 Zvýšte predaj prostredníctvom obnovenia fotiek
Keď obchod, ktorý má skvelé produkty a dobré popisy, ale len máarne sa snaží o získanie objednávok, je to zvyčajne kvôli fotografii.
Nebojte sa – nechcem povedať, že musíte ísť von a stráviť veľa peňazí na úplne nový DSLR. Fotoaparát telefónu by mal mať dostatočne dobré fotografie pre váš obchod.
Ale povedzme, že ak ste nepoužili touch-up aplikáciu ako Snapseed, aby vaše fotografie vyzerali ako obchodné, mali by ste sa vrátiť a urobiť to.
Dokonca aj rýchla úprava obrázkov môže viesť k oveľa väčšiemu predaju a fotografie môžete upraviť v Snapseed za menej ako päť minút.
3 Zvýšte počet objednávok na Etsy tým, že sa hráte s vašimi názvami produktov
asd
Etsy je v jeho jadre vyhľadávač.
Viem, že by ste si mohli myslieť, že som teraz blázon, ale počúvajte ma:
Keď pristanete na Etsy, zvyčajne niečo hľadáte, nie? Hľadáte svadobný darček alebo nový pár náušníc alebo perfektné pozvánky na párty. Takže, čo robíte, keď hľadáte niečo online?
Využívate dostupné vyhľadávanie. Takmer každý človek, ktorý pristane na Etsy, používa vyhľadávanie. Etsy je práve náhodou taký vyhľadávač, ktorý vám dáva iba ručne vyrobené a vintage výsledky produktov.
Takže to znamená, že absolútne potrebujete mať optimalizované názvy produktov pre vyhľadávanie. Jednou z častých omylov predajcov na Etsy je to, že sa pokúšajú byť príliš chytrý a vtipný. Označujú svoje veci ako niečo roztomilé alebo zábavné, čo je skvelé pre niektoré značky, ak je každý už oboznámený s ich značkou, ale nie je pre vás ako nový predajca na Etsy.
Stratíte tržby, ak vaše názvy nie sú optimalizované pre kľúčové slová. Takže sa hrajte so svojimi názvami produktov, aby ste zaradili cenné kľúčové slová. Čo by ľudia vyhľadávali, keby sa pokúsili nájsť vaše produkty na Etsy?
Vždy môžete nájsť objem kľúčových slov pomocou plánovača kľúčových slov Google – ak ľudia v Google uvedú túto frázu, je pravdepodobné, že by ju používali aj na Etsy.
4
a
5
a
6
d